logo
  • Опубликовано 04.08.2023
  • Комментарии к записи АЛГОРИТМ ДІЙ ЗА СИГНАЛОМ “ПОВІТРЯНА ТРИВОГА” отключены

АЛГОРИТМ ДІЙ ЗА СИГНАЛОМ “ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”



    • Якщо в приміщення потрапляє дим, потрібно захистити органи дихання мокрою ганчіркою (носовою хустинкою, шарфом тощо).
    • Потрібно намагатися знаходитися далі від стін та інших частин приміщення, щоб тебе не притиснули до них.

Алгоритм дій для педагога
за сигналом “Повітряна тривога”

Евакуація здійснюється за відповідним звуковим сигналом «Повітряна тривога».
• Нагадайте дітям про головну мету евакуації, їхню безпеку та правила евакуації.
• Перевірте вимкнення та знеструмлення всіх технічних засобів та освітлювальних приладів. Закрийте двері та вікна.
• Перевірте безпечність маршруту для евакуації.
• Під час евакуації радять об’єднувати два колективи, й під час переміщення один педагог очолює колону, а інший завершує колону дітей двох груп.
• Допоможіть дітям з інвалідністю та маленьким дітям.
• Евакуація здійснюється до певного визначеного місця (місце для кожного колективу визначається під час тренувальних навчань і не змінюється).
• Після прибуття на визначене місце, перевірте наявність усіх дітей за списком.
• Залишайтеся зі своїм колективом і просіть вихованців бути разом з усіма дітьми, нікуди не розходитися.
• Після отримання звукового сигналу «Відбій повітряної тривоги» здійсніть зворотну евакуацію назад до кабінетів, дотримуючись тих самих правил.

За матеріалами МОН України


АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
щодо організації укриття дітей в захисних спорудах.
Превентивні (попередні) заходи:

1. Навчальний заклад здійснює навчальний процес при умові наявності захисної споруди, вимоги до якої визначені в Кодексі ЦЗ, ПКМУ від 10.03.2017 року № 138, наказу МВС від 09.07.2018 року № 579 та комісійно визнані такими, що придатні до використання за призначенням в особливий період та обладнані всім необхідним, а саме:

– розрахункова кількість учасників навчального процесу не перевищує можливості використання даної захисної споруди;

– всі учасники освітнього процесу заздалегідь треновані та досконально знають свої дії за сигналами тривоги і під час заповнення захисної споруди (визначити маршрут та напрямок руху, своє місце в захисній споруді, виконувати команди старшого. Місце для кожної групи визначається під час тренувальних навчань і не змінюється);

– вихованці  безумовно виконують та дотримуються всіх вказівок педагогів, перебуваючи в захисній споруді не розходяться і залишаються разом з групою;

– захисна споруда облаштована всім необхідним: учасники навчального процесу забезпечені місцями для сидіння (лежання) з розрахунку ….., питною водою, одноразовим посудом, туалетом (у більшості європейських країн є вимога, щоб у кожному кабінеті був набір для евакуації та допомоги, відро (може бути складним) та пакети для створення приватної зони для туалету), засобами аварійного живлення, медичними аптечками, найпростішими індивідуальними засобами захисту;

– кожен вихованець закладу повинен мати при собі записку (в кишені або нашивку на одязі) з інформацією (ПІП, домашня адреса, вік, ПІП батьків, контактні телефони);

– всі технічні та медичні працівники закладу заздалегідь закріплені за кожною групою (молодших вихованців).

2. Сигнал тривоги передається через систему оповіщення, регіональне радіо та телебачення, а також на встановлений на телефоні застосунок “Повітряна тривога”.

У крайніх випадках або місцях, куди не дістають сирени, сигнали тривоги можуть передавати дзвони на церквах (даний порядок визначає орган місцевого самоврядування).

3. Правила заповнення захисної споруди при евакуації за сигналом “Тривога” для педагогів:

– заповнення захисної споруди здійснюється за відповідно визначеним звуковим сигналам, який, у разі потреби, може активуватися особою, відповідальною за оповіщення в навчальному закладі;

– педагогічний працівник нагадує дітям про головну мету та правила евакуації: не говорити, не бігти, не штовхатися, не повертатися;

– педагогічний працівник бере з собою журнал, свої особисті речі, очолює групу дітей і визначеним маршрутом рухається разом з ними в захисну споруду;

– закріплені за кожною групою (молодших дітей) працівники закладу допомагають у проведенні евакуації;

– черговий працівник закладу перевіряє навчальні кабінети, закриває (при необхідності) двері та вікна;

– після прибуття у визначене місце захисної споруди перевірити наявність усіх дітей за списком та доповісти керівнику.


Обсуждение закрыто.