«Психолог і Я» |
logo
  • Опубликовано 15.09.2015
  • Комментарии к записи «Психолог і Я» отключены

«Психолог і Я»

«Психолог і Я»

   Заняття гуртка «Психолог і Я» студії пізнавально-евристичного розвитку дітей дошкільного віку «Краплинки» є цікавими і захоплюючими, спрямованими на розвиток пізнавальних та творчих здібностей вихованців, збереження і зміцнення їх психологічного здоров’я.
Завдання:
• розвиток у дітей навичок спілкування;
• розвиток емоційно-вольової сфери вихованців;
• розвиток саморегуляції поведінки дитини;
• розвиток сприйняття, уяви, уваги, пам’яті, мислення;
• розвиток креативності.

ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД

 Черевична Олена Анатоліївна

Практичний психолог вищої категорії.

Керівник гуртка-методист, арт-терапевт.

Закінчила Запорізький державний університет за спеціальністю «Соціальна педагогіка» та Бердянський державний педагогічний університет за спеціальністю «Практична психологія».

Працює у закладі з 2001 року.

 

 

Серединська Олена Станіславівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи.

Відмінник освіти України, керівник Запорізького відділення Міжнародної асоціації позашкільної освіти. Закінчила Запорізький державний університет за спеціальністю «Практична психологія», магістр психології.

Працює у закладі з 1997 року на посаді практичного психолога, з 1999 року була завідуючою художнім відділом. З 2001 року працює заступником директора з навчально-виховної роботи.

 

 

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Заняття гуртка проводяться в тренінговій та ігровій формі з використанням прийомів ейдетики, арт-терапії, казкотерапії, мандалотерапії, методу пісочної терапії, ігор з галькою, камінцями марблс та манкою, ігровим парашутом.

В роботі ми використовуємо: інтелектуальні ігри Нікітіних, кубики Коса, логічні ігри «Танграм», «Чарівний круг», «Колумбове яйце», «Калейдоскоп», тренажери логічного, просторового і творчого мислення «Фантазер» та «Bricks», тренажер дрібної моторики «Веселі жабенята».

Впровадження навчання через гру з LEGO у дитячі колективи закладу в рамках проекту «Сприяння освіті» — наказ Міністерства освіти і науки України № 1048 від 14.07.2017 р.

Використання пісочної терапії як засобу  збереження і зміцнення психологічного здоров’я вихованців закладу. Заняття з пісочної терапії проходять у формі:

► колективних ігор – у групових пісочницях з піском або галькою. Під час таких занять усвідомлюються морально-етичні норми, розвиваються комунікативні здібності і навички позитивної комунікації в групі, формується бачення гармонійного образу світу;

► індивідуальних вправ – у підносах для індивідуальної роботи. Працюючи індивідуально, дитина краще пізнає себе, свій внутрішній світ, вирішує особистісні труднощі.

Малювання піском на склі.

Однією із захоплюючих технік пісочної терапії є малювання піском на склі, або пісочна анімація. Для малювання піском використовується спеціальна світлова арт-пісочниця і особливий дрібний пісок. Пісочна анімація, окрім розвитку художніх здібностей, стимулює творчий потенціал і комунікацію, підвищує самооцінку і впевненість у собі, допомагає вирішити багато труднощів пов’язаних з порушенням поведінки та емоційними розладами, згуртовує дитячий колектив та розвиває почуття внутрішнього контролю.

Акватерапія. Цілюща стихія води дозволяє зняти м’язову напругу, подолати стресові навантаження та стабілізувати емоційний стан дитини та дорослого. Вправи з водою, галькою та гідрогелем  сприятливо впливають на зміцнення нервової системи, покращення настрою та  зняття втоми і напруги.

Під час занять гуртка проводиться психологічна діагностика, спрямована на вивчення та розвиток пізнавальних і творчих здібностей вихованців, їх особистісних якостей.




Дякуємо, що завітали до нас!


Обсуждение закрыто.