logo

Заняття з казкотерапії для педагогів студії «Краплинки»

   9 вересня 2016 року відбулось заняття психолого-педагогічної лабораторії для педагогів студії пізнавально-евристичного розвитку дітей дошкільного віку «Краплинки» з теми: «Казкотерапія дитячих проблем. Впровадження казки у навчально-виховний процес студії». На занятті було зроблено акцент на основних теоретичних питаннях: значущості казки у житті дитини, структурі та алгоритмі написання казки, особливостях її розповідання за матеріалами авторського семінару відомого казкотерапевта, кандидата психологічних наук, засновника Школи терапевтичної метафори «Доктор Сказка» та Київського юнгіанського інституту Разіди Ткач, який відбувся на базі ЦДЮТ у січні 2016 року, і в якому брали активну участь педагоги нашого закладу. Після розгляду теоретичних питань, було визначено тему для написання казки – успішна адаптація дитини до студії. Учасники заняття написали дві казки для вихованців груп 1-го року навчання під загальною назвою «Пригоди маленької Краплинки». Найближчим часом буде завершено роботу над ілюстраціями і кожен із педагогів студії зможе розповісти казки своїм вихованцям на перших заняттях з метою створення умов для їх успішної адаптації, зниження рівня емоційної напруженості, тривожності дітей, підвищення їх мотивації до навчання. Під час обговорення, педагоги вирішили продовжити роботу над написанням серії казок для вихованців студії «Краплинки».
Заняття психолого-педагогічної лабораторії підготували і провели: Черевична О.А., практичний психолог ЦДЮТ, і Серединська О.С., заступник директора з навчально-виховної роботи.


Обсуждение закрыто.