logo

«Оновлення змісту діяльності закладу позашкільної освіти в умовах модернізації освітньої галузі»

29 березня 2019 року у Центрі творчості на Чарівній відбулось засідання педагогічної ради з теми: «Оновлення змісту діяльності закладу позашкільної освіти в умовах модернізації освітньої галузі». На обговорення було винесено дуже важливі питання: «Підвищення якості освіти – пріоритетний напрям діяльності сучасного закладу позашкільної освіти», яке висвітлила Щитинина Р.Ю., директор закладу; «Паблік рилейшнз (PR) дитячих колективів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, участь у професійних конкурсах та конкурсах грантової підтримки як найважливіші складові оновлення змісту діяльності сучасного закладу позашкільної освіти» – виступ Серединської О.С., заступника директора з НВР; «Оновлення методичного супроводу закладу» – доповідь Комиси І.В., методиста. Черевична О.А., практичний психолог, ознайомила присутніх з результатами соціологічного дослідження якості освіти, яке було проведено у січні-березні 2019 року серед вихованців, педагогів та батьків Центру. З досвіду практичної роботи виступила Стринадкіна С.О., керівник «Народного художнього колективу» студії образотворчого мистецтва «Дивосвіт», яка повідомила про інтерактивні форми роботи: використання неформальних зустрічей, проведення заходів у форматі «воркшопів», фотосесій, пленерів, арт-вечорів, звітних заходів для вихованців та батьківської громадськості, проведення спілних занять для вихованців та їх батьків у групах початкового рівня навчання. Виступила Аксентьєва Т.О., педагог хореографічного ансамблю «Перлина», яка презентувала ідеї проведення арт-терапевтичних занять з вихованцями ансамблю. З досвіду використання інформаційно-комунікативних технологій, соціальних мереж, освітніх платформ мережі Internet (участь в онлайн майстер-класах та вебінарах) виступила Суханова О.А., керівник «Зразкового художнього колективу» студії рукоділля «Fancy». Переверзєва А.В., керівник гуртка журналістики «Проба пера» і гуртка лідерів дитячого самоврядування «РАЗОМ» виступила з досвідом використання групових форм роботи, командоутворення під час створення відеороликів, фотопроектів та довготривалих творчих проектів: газета «ПРОБА ПЕРА», журнали, каталоги, тощо.
У практичній частині педради всі присутні працювали по групах за напрямами творчої діяльності та розробили оригінальні способи привітання вихованців з метою створення позитивного емоційного фону освітнього процесу та підвищення мотивації вихованців до навчання.







Обсуждение закрыто.